joi, 18 august 2011

Sweet massacre

Si uite ce masacru dulce......
Lasi patul gol......lacrima mea curge;
E dimineata iar,golita de amintiri
Ochii mei sunt goi fara ale tale priviri.

Si uite cum ai nimicit totul
Crampeie de sentimente imi ard sufletul
Ai lasat pe inima sa se puna praful
Si intr-un colt murdar de durere ai aruncat cearsaful

Doar privirea ta ma poate alina
Ochii mei i-ai luat departe cu inima ta
Ratacesc in intuneric fara urma de regret
Doar o durere surda ma opreste sa ma innec....

Ca sunt oceane si ploi adunate intre patru pereti
Mirosul tau puternic si corpul meu se atrag ca doi magneti
Doar amintirile imi tin de urat
Cand sufletul meu scurt se pierde intr-un ceas atat de lung....

Ca doare atat de tare ca ai plecat
E dimineata,si totusi totul e intunecat
Te-astept plangand jos,pe parchet
Nu uita cand vii sa-ti aduci inima intr-un pachet...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu