duminică, 14 august 2011

~

  Prea bine,cititorule de ganduri,sunt complet a ta,iti daruiesc sufletul meu pe o tipsie,ti-l infatisez bacatica cu bucatita,adun strop cu strop din viata mea,din otrava privilor celor care nu inteleg.....da!Ei bine,nu sunt o masina....nimeni nu poate sa ma inteleaga mai bine decat mine...cateodata sufletul imi e strain si mie. E ca un trecator pe care il vad pentru intaia oara pe o strada ratacita.Ai putea spune romane despre felul in care arata....asta poti face si cu mine.....dar doar privindu-ma nu ai sa intelegi nimic.Citeste in ochii mei nepasarea cu care sufletul meu seaca ,spinteca oceanele de lacrimi.Priveste colturile buzelor mele....sunt usor aplecate ....deci ce poti spune? sunt fericita?ei bine,nu!Uita-te la mainile mele......sunt ingrijite....nici n-ai crede ca unghiile mele se toaca pe tastatura....Priveste-ma din ansamblu....sunt inalta nu.....dar nu ai crede niciodata ca sufletul meu e cat un purice acum...Uite-ma sunt eu...ma vezi...iti dai cu parerea despre cum ma imbrac.....despre cum asortez accesoriile cu geanta....esti preocupat sa-mi gasesti un nod in papura.....ei bine....priveste inauntrul meu si vei gasi o frangie plina de noduri.....nu sunt perfecta....si nici nu-mi doresc!Ei bine critica-ma,dar eu sunt eu....si sufletul meu e doar pentru mine....sunt dispusa sa-l impart cu toata lumea,dar daca nu ma intelegi,lasa-te pagubas.....nu te mai chinui atat.Priveste-ma ,critica-ma si mergi mai departe!
Iar daca vrei sa ma intelegi si poti,da-mi un ,,Buna ziua".....sau,,Buna"....saluta-ma cum vrei.....si-mi voi deschide sufletul larg printr-un zambet si printr-un raspuns.
                            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu