joi, 24 februarie 2011

Metamorfoza....slove si suflet!

A small women with a big heart!
   Destinul......iubirea.....gandul.....speranta.....sentimentele......mintea....privirea
......sufletl......inima.......mangaierile.......vorbele soptite de carti........acestea sunt cheile spre metamorfozare.....Ce e metamorfozarea!?.......Transformarea!..... Ce transformare?....Caci toti suntem oameni si asa vom ramane pana la sfarsitul vietii!.....Da!Vom ramane oameni.....doar viata ni se va schimba...vom trece de la agonie, la extaz,de la copilarie la batranete,de la inocenta,la intelepciune,de la viata ,la moarte....si toate pentru ce?De multe ori mi-am pus intrebarea ,,Ce rost am eu?Cine sunt eu?'' care sunt sigura ca a rasunat si in mintea voastra de multe ori,punand inima pe jar,fara sa dea pace gandului sa zboare....inimii sa simta!Secretul vietii este sa o traiesti.....Nu te pierde niciodata intr-un paradis launtric rascolind dupa o cheie care s-o descuie.....nu esti de parte de ea.....e chiar langa tine!....Da-i o sansa....traieste...si nu uita de ce e mai important .....sufletul.......si.......slovele!
Muti poate va intrebati ce ai de-a face cartile cu viata. Raspunsul e simplu trebuie sa traim trup si suflet.....nu-ti lasa sufletul sa moara de foame!Citeste,hraneste-l cu vesnicia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu