luni, 14 februarie 2011

Amintire...


i can`t stop memories of you...
can`t stop plaiyng back in my mind ...
i can`t stop memories of you...
can`stop looking back in time...

Amintirea ma poarta....amintirea ma duce...Mi-e asa de greu sa privesc in urma...e frig...ninge....atingerea de argint se apropie vertiginos de mine.....ma atinge....imi ingheata inima.....dar poti incheta o piatra?.....iata raspunsul...nu...nu poti incheta ceva impietrit...asa cum e inima mea.....ce simt?...hm...nu simt nimc....doar cum visele mi-au acoperit ochii,mainile,suflarea....am inchetat....de ce?....hm!...de ce?...ar trebui sa te gandesti mai bine....de ce,de ce ,de ce?....nu stii.....ei bine...nici nu ma mira...asa ai fost mereu:indiferent,anost,visator...pacat ca nu ai visat la fel de mult ca mine...mi-amintesc si akum ....ai fost singura adiere de vant care impietrea caldura une veri toride.....cine a fost de vina?....eu?....tu?...amandoi?....poate ca nu am stiut ce inseamna iubirea....doar suntem niste copii....sau poate...ce-am simtit nu a fost indeajuns de puternic....poate?...de ce poate si nu sigur?....inima mi-e tot impietrita....de tine....tu,cel care si-a imprastiat veninul in tot sangele meu....ce ai vrut...nu stiu....iubirea mea...in niciun caz....fiinca ai avut-o si asta nu te-a impiedicat sa pleci fara sa-ti iei ramas bun....Credeam in tine....capatasem o incredere subita,oarba...oarba caci mi-a acoperi ochii cu un val negru ce m-a impiedicat sa privesc dincolo de ochii tai caprui...a fost...ce a fost! Si va ramane mereu asa...nu am cum sa te iert...mi-e imposibil...caci mi-ai impietrit inima,ai incatusat-o cu lanturile vechi si ruginite ale minciunei...iar cat timp nu o sa te schimbi...pentru tine...inima mea va ramane impietrita.

i can`t stop memories of you...
can`t stop plaiyng back in my mind ...
i can`t stop memories of you...
can`stop looking back in time

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu