miercuri, 6 aprilie 2011

Let's have fun


 O scrisoare pierduta-replici comice

  • ,,Sa fie tradare da s-o stim si noi"(Farfuridi & Branzovenescu)
  • "Iubesc tradarea,dar urasc pe tradatori"(Farfuridi)
  • "Curat murdar!"(Ghita Pristanda)
  • ,,Industria romana e sublima,dar lipseste cu desavarsire"(Nae Catavencu)
  • "O semnam anonima"(Farfuridi&Branzovenescu)
  • "O sotietate fara moral si printipuri v-a sa zica ca n-o are!"(Agamemnon Dandanache)
  • "Un popor care nu merge sta pe loc"(Nae Catavencu)
 http://www.youtube.com/watch?v=jM2ammnllh0&feature=related

2 comentarii:

  1. Le stiam deja de cand am studiat " o scrisoare pierduta" de ultima nu-mi mai aminteam ,stiu ca pe prima am folosit-o si eu intr-o postare sau intr-un comentariu nu mai stiu sigur ,ca am folosit-o de mult .Oricum sunt greseli amuzante .

    RăspundețiȘtergere