sâmbătă, 19 martie 2011

About me.....about my life....



Zodia …Sagetator.
As vrea …sa opresc timpul in loc...
Pastrez …gandurile
Mi-as fi dorit …sa nu sufar niciodata
Nu-mi place …sa cred ca viata este gri.
Aud ... tot ce spun ceilalti,mai putin ce spune sufletul meu!

Imi pare rau … ca nu pot fi alta....sunt doar eu....nu ma pot schimba!
Imi place … sa fiu fericita
Nu sunt …la fel ca ceilalti
Dansez …mereu cu sufletul.......deseori cu trupul
Niciodata … nu-mi pierd speranta
Par …inocenta......dar nu sunt1
Plang … doar atunci cand nu ma vede nimeni
Nu-s intotdeauna … asa cum as vrea sa fiu.....asa cum ar trebui
Nu-mi place la mine … timiditatea
Sunt confuza …cand sunt nevoita sa aleg intre doua lucruri la care tin
Am nevoie …de ceilalti ca sa pot trai
Ar trebui …sa am mai multa incredere in mine
Daca eram un anotimp,eram … toamna
Daca eram o luna,eram …noiembrie
Daca eram o zi a saptamanii,eram …vineri
Daca eram o parte a zilei,eram … noaptea
Daca eram un animal marin,eram … un pestisor auriu
Daca eram un animal de uscat,eram …o pisica
Daca eram o virtute,eram … darnicia
Daca eram o planeta,eram …venus
Daca eram un lichid,eram …o lacrima
Daca eram o piatra,eram … un rubin
Daca eram un metal,eram … argintul
Daca eram o pasare,eram …lebada
Daca eram o planta,eram … liliac sau crin
Daca eram o stare a vremii,eram …ploaia
Daca eram un instrument,eram … harpa
Daca eram un sentiment,eram … pasiunea
Daca eram un sunet,eram … Mi
Daca eram un cantec,eram … Dj Aligator-Close to you
Daca eram un film,eram … Sweet November
Daca eram un serial,eram … Inger cu chip rebel
Daca eram un oras,eram … Barcelona
Daca eram un gust,eram … iute
Daca eram o aroma,eram … scortisoara
Daca eram o culoare,eram … violet
Daca eram un material,eram …catifea
Daca eram o parte a corpului,eram … buzele
Daca eram un drog,eram …iubirea!
Daca eram un accesoriu,eram … un medalion cu o poza  draga de-a ta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu